Mulți dintre voi vă întrebați cum rezolvăm rutinele zilnice sau lunare în perioada de izolare datorită COVID-19. Totuși, această perioadă ne-a forțat să devenim mult mai atenți la opțiunile digitale de a ne rezolva nevoile. Pentru că este indicat să păstrăm distanță socială, multe servicii s-au adaptat și acum utilizează mai mult decât oricând soluțiile online disponibile. În continuare vă prezentăm 7 metode simple pentru plata utilităţilor, astfel încât să nu interactionaţi cu alte persoane.

Stanley Property Management este compania care administrează mai multe blocuri și complexe rezidențiale din București și a adaptat rapid modalitatea de afișare și plată a întreținerii.

Clienții primesc suma de plata și informațiile necesare plății pentru întreținere pe e-mail sau în cutia poștală.

Metodele de plată pe care le recomandăm sunt:

covid-19

1.      Transfer bancar direct în contul asociației de proprietari. Transferul se poate realiza direct de acasă din aplicația de internet banking la care locatarii au acces de la banca la care au conturile curente.

2.      Plata cu cardul în aplicația E-bloc. Orice persoană care are un card bancar poate solicită administratorului de bloc accesul în aplicația E-Bloc pentru a realiza plata intreţinerii, în același mod în care face cumpărături online. Plățile sunt securizate 3D Secured.

3.      Aplicația PAGO se poate descarcă pe telefonul mobil și facilitează plata facturilor la furnizori, inclusiv a întreținerii către furnizorul “E-Bloc”. Plata se realizează cu ajutorul cardului bancar, într-un mod securizat și confortabil direct de acasă, fără să fie necesară deplasarea.

4.      La magazinele partenere PayPoint în cartierul în care persoana locuiește. În acest moment sunt peste 11.000 de magazine și terminale PayPoint care facilitează plata facturilor pe baza de cod de bare.  Locatarul poate merge cu telefonul, email-ul printat sau notă de plata primită la cutia poștală la un magazin din vecinătatea locuinței, iar acolo poate plăti întreținerea cu numerar.

5.      SelfPay deține 4700 de terminale în peste 1000 de localități din România. De asemenea, plata utilitatilor se poate realiya si prin aplicația de mobil cu acelasi nume care poate fi folosită foarte ușor de acasă. Locatarul trebuie doar să scaneze codul de bare primit pe email sau în cutia poștală și poate realiza plata întreținerii cu ajutorul unui card bancar. Nu necesită deplasare, ceea ce asigura siguranță pentru întreaga familie.

6.      Orange Money reprezintă o alternative simplă și digitală pentru plata întreținerii de acasă. Se pot efectua rapid de pe telefon orice operațiune tipică a unui cont bancar: plata unei facturi, transfer de bani, reîncărcare cartelă PrePay sau plăți în magazinele Orange.

7.      Centrul de plăti un-doi înlesnește plata facturilor de utilități și servicii prin plata în numerar, în unul din magazinele partenere. 

Nu avem nicio scuză să nu stăm în casă izolaţi.

Pentru a afla informații documentate despre COVID-19, citiţi articolele publicate de către TheExpert sau accesați asistentul virtual din Facebook.

Scrie un comentariu