Warner Bros. Discovery (Nasdaq: WBD) a dat astăzi startul oficial al campaniei sale globale centenare, Celebrating Every Story, înaintea aniversării a 100 de ani a studioului, de pe 4 aprilie 2023.
În următoarele 12 luni, aniversarea va fi celebrată prin conținut și emisiuni speciale, produse exclusive și lansări pentru divertismentul de acasă, o pagină dedicată programelor pe HBO Max, campanii de social media pe toate canalele, evenimente și proiecții live, dar și activări pentru fanii din întreaga lume.
Logo-ul oficial al aniversării de 100 de ani și clipul care celebrează centenarul sunt live pe site-ul celebrării centenarului Warner Bros., care va cuprinde cele mai recente știri, evenimente și activități.
David Zaslav, Chief Executive Officer, Warner Bros. Discovery, a declarat: „Numele Warner Bros. este sinonim cu divertismentul și suntem onorați să sărbătorim centenarul acestui studio emblematic și moștenirea bogată care a pornit de la cei patru frați care l-au fondat în 1923. În ultimii 100 de ani, Warner Bros. a creat unele dintre cele mai recunoscute și îndrăgite filme, emisiuni TV și personaje realizate vreodată și a fost locul ales pentru povești de impact care ne definesc și ne reflectă cultura. Suntem încântați de viitorul companiei noastre și, odată cu începutul celui de-al doilea secol, continuăm să spunem povești minunate care distrează, informează și inspiră publicul din întreaga lume.”
Compania va sărbători aniversarea a 100 de ani de Warner Bros. prin:
· Programe: Printre emisiunile și conținutul cheie se numără: un documentar în trei părți despre istoria Warner Bros., realizat de WB Unscripted Television, care va avea premiera pe HBO Max (și pe platformele partenere în teritoriile în care HBO Max nu este disponibil); maratoane de emisiuni și episoade speciale în cele peste 40 de rețele locale și canale internaționale ale Warner Bros. Discovery; interviuri din arhiva Extra din cele 29 de sezoane ale vizitelor platourilor pe platourile de filmare, premierelor pe covorul roșu și întâlnirilor cu presa; un an de filme clasice Warner Bros. la TCM; parteneriatele cu organizații comunitare pentru a găsi și recruta realizatori de film pentru un proiect de scurt-metraje care să aducă un omagiu unora dintre cele mai emblematice filme Warner Bros.; branding aniversar și evenimente pentru fani dedicate brandurilor TV, francizelor și personajelor Studioului.
· Warner Bros. Home Entertainment va lansa o serie de pachete aniversare de film și TV în versiuni digitale, Blu-ray și DVD, inclusiv patru volume a câte 25 de filme și o colecție de 100 de filme (ambele cu elemente colecționabile), colecții complete de seriale TV disponibile pentru prima dată și compilații „Best Of” ale celor mai îndrăgite francize WBTV. Pe tot parcursul anului, Warner Bros. Home Entertainment va lansa titluri remasterizate, disponibile pentru prima oară în format 4K Ultra-High Definition, de la colecția de 5 filme Superman, la ediții speciale pentru aniversarea a 50 de ani a Enter the Dragon și The Exorcist.
· HBO Max va lansa o pagină dedicată programelor la sfârșitul lunii ianuarie, cu emisiuni tematice. HBO Max va prezenta colecțiile de neegalat Warner Bros. care celebrează evenimente culturale, inclusiv Black History Month, Women’s History Month, AAPI Month și Pride/LGBTQ.
· Produse pentru fani: Unele dintre cele mai populare și puternice branduri din lume, din industrii precum cea vestimentară și cea alimentară, producători de jucării și obiecte de colecție, edituri devin partenere Warner Bros. Discovery Global Consumer Products pentru a marca aniversarea celor 100 de ani. În plus, va fi lansată o nouă linie de produse Looney Tunes, o piatră de temelie în istoria Warner Bros., care va aduce în centrul atenției superfanii ca personaje legendare WB din cele mai îndrăgite francize precum DC și Wizarding World.
· Experiențe: Pe tot parcursul anului,Compania va avea o serie de evenimente și experiențe live pentru fanii din întreaga lume:
o O serie de concerte Candlelight în 100 de orașe vor duce fanii într-o călătorie muzicală prin 100 de ani de Warner Bros., inclusiv în Los Angeles, New York, Londra, Toronto, Melbourne, Paris, Singapore, Milano, São Paulo și Mexico City;
o Festivalul de filme clasice TCM de la Hollywood din luna aprilie va sărbători filme cheie și nume majore din istoria Warner Bros. Pictures, inclusiv Casablanca, aniversarea a 50 de ani a The Exorcist, în prezența regizorului William Friedkin, dar și a Enter the Dragon, precum și reecranizări în premieră mondială a East of Eden și Rio Bravo;
o Proiecții de film ale unora dintre cele mai populare titluri din istoria Warner Bros.;
o Exponate centenare și proiecții comemorative în colaborare cu Academy Museum of Motion Pictures din Los Angeles;
o Proiecții comemorative la Warner Bros. Theatre din cadrul Muzeului Național de Istorie Americană Smithsonian;
o Hotelurile și parcurile tematice Warner Bros. din întreaga lume, inclusiv WB Abu Dhabi, Warner Bros. World Abu Dhabi, Parque Warner Madrid, și Warner Bros. Movie World din Australia, vor sărbători centenarul cu produse exclusive, oportunități foto, activări și multe altele.
· Studio Tour: Warner Bros. Studio Tour Hollywood, atracția principală la nivel mondial pentru fani, va juca un rol important în sărbătorirea centenarului. O expoziție specială aniversară ani va debuta în cadrul Tour-ului în luna februarie și, mai târziu în cursul anului, vor fi dezvăluite mai multe surprize cu tematică centenară.
· Aniversarea globală: Warner Bros. s-a bucurat de o prezență internațională aproape pe tot parcursul existenței sale. Pentru a sărbători popularitatea globală a brandului și a conținutului, personajelor și ofertei pentru consumatori, echipe din întreaga lume vor avea activări centenare în toate ariile activității Studioului. De la sărbători centenare în China și o expoziție tematică în timpul Festivalului Internațional de Film de la Beijing, la canale pop-up în Germania, expoziții de film în toată Europa și produse pentru consumatori în toate regiunile, Sărbătoarea Centenară Warner Bros. va fi cu adevărat globală.
· Social Media: Și, desigur, implicarea tuturor platformelor de social media este o componentă majoră a Sărbătoririi Centenarului. Pentru a permite fanilor tuturor brandurilor din universul Warner Bros. să se alăture sărbătorii, campanii tematice personalizate vor fi lansate pe rețelele de socializare, inclusiv This Day in History, Backlot Journeys și 100 de Momente Emblematice WB, precum și mashup-uri cu personalități de top, activări live, conținut generat de utilizatori, oportunități foto, filtre și multe altele.
Warner Bros. a fost fondată de Albert, Sam, Harry și Jack Warner pe 4 aprilie 1923. Astăzi, Studioul găzduiește una dintre cele mai de succes colecții de branduri din lume și se află în fruntea industriei de divertisment, de la filme de lung-metraj, televiziune și streaming, până la animație, benzi desenate, jocuri video, produse de consum, divertisment tematic, tururi de studio și licențiere de brand. Vasta colecție a Studioului, una dintre cele mai prestigioase și valoroase din lume, este formată din peste 145.000 de ore de programe, inclusiv 12.500 de filme de lung-metraj și 2.400 de seriale TV compuse din peste 150.000 de episoade individuale. Warner Bros. găzduiește, de asemenea, unul dintre cele mai diversificate portofolii de francize apreciate în întreaga lume, inclusiv Looney Tunes, Wizarding World, DC, FRIENDS, Game of Thrones, Hanna-Barbera și multe altele.