Our social corner

Business

Crește numărul influencerilor, scade capacitatea lor de a atrage atenția

Influenceri si influenta

De doisprezece ani, InfluenceMe powered by Starcom este primul și singurul studiu al industriei de comunicare din România, care documentează evoluția influencer marketing-ului dintr-o perspectivă holistică. Bazat pe o metodologie complexă, studiul reunește atât perspectiva cantitativă asupra fenomenului, cât și rafinarea calitativă a observațiilor cu potențial de insight.

InfluenceMe 2024 marchează acel moment din an în care evaluăm campaniile de influence mai departe de indicatorii cantitativi (view-uri, like-uri, share-uri etc.) și observăm în ce măsură acest canal de comunicare impactează percepțiile și deciziile consumatorilor. Totodată, este un studiu amplu care arată ce înseamnă comunicarea de brand făcută prin influenceri și ce produce atât la nivelul rezultatelor de marketing, dar și din perspectivă socială.

Din ianuarie 2024 și până în septembrie 2024 au fost înregistrate peste 65.000 de postări plătite, realizate de creatorii de conținut pentru branduri. Rezultatele iau în calcul piața de influence auditată, adică principalii investitori și jucături din industria de comunicare. Pe lângă aceștia, la nivel micro, există o multitudine de activități de influence, realizate de creatori de conținut cu comunități mici sau care nu au trecut testul timpului, reputatației sau rigorile jucătorilor din “prima linie”.

În această dinamică, este foarte dificil pentru branduri să mai fie vizibile prin campaniile pe care le inițiază, fără a avea o strategie solidă în spate și fără a avea alături un partener care să înțeleagă atât partea ce ține de arhitectura unui brand, cât și cea care ține de comunicarea prin influenceri.

 ‘Influența’, extrasă ca esență din conceptul de ‚influencer marketing’ este, fără ezitare, cea mai volatilă și duală componentă a mixului de marketing. Pentru unele persoane înseamnă impact la nivelul indicatorilor de brand, pentru altele înseamnă conversii (de orice fel), pentru anumite audiențe înseamnă credibilitate, pentru altele însemnă ROI. Unii vorbesc despre viralizare, alții despre ‘conexiuni meaningful’. Lista este extrem de lungă și de cele mai multe ori incongruentă cu definiția influencerului și a influencer marketing-ului.

Ce este însă îngrijorător? Faptul că în această continuă devenire a „influencing-ului” – în care influencer marketing-ul a ajuns componenta nelipsită a campaniilor de comunicare, iar bugetele alocate sfidează, de multe ori, orice raționament, am ajuns să trivializăm esența și să îi alterăm funcția formativă și uneori chiar nobilă. Iar asta se întâmplă în lipsa unui sistem de referință și a unei ancorări conceptuale unitare, pentru că odată intrați în mirajul Social Media, avem de-a face cu un sfârșit al competenței: oricine poate face orice, inclusiv campanii cu influenceri și oricine se poate declara expert; și chiar să fie crezut. (Andreea Lupu – Strategy & Innovation Director, Starcom România)

Conform studiului InfluenceMe 2024, campaniile de influence au crescut exponențial, atât la nivel de bugete investite, cât și ca număr al campaniilor implementate.

Cu toate acestea, tot mai puține campanii trec testul memorabilității și tot mai puține campanii reușesc să spună o poveste credibilă consumatorului.

În linii mari, cifrele studiului trasează niște direcții care pot ghida orice marketer interesat de piața de influence din România , însă este importantă o înțelegere granulară a contextelor campaniilor analizate, a rezultatelor și a observațiilor cu potențial de insight.

„În trecut, simpla includere a unui influencer într-o campanie de marketing era adesea suficientă pentru a atrage atenția dorită. În prezent, însă, este esențial să se abordeze procesul cu o strategie mult mai detaliată, este necesar să găsești influencerul care se potrivește cel mai bine cu brandul și categoria din care acesta face parte, să creezi un concept creativ adaptat obiectivelor stabilite”, a declarat Mirela Enache, Media Research Specialist, Starcom România.  

Metodologia complexă de la baza studiului InfluenceMe oferă posibilitatea generării unor rapoarte dedicate în funcție de brand, industrie sau obiectiv de comunicare.

La nivel macro, principalele concluzii ale studiului sunt următoarele:

Numărul campaniilor realizate de influenceri crește exponențial, dar capacitatea lor de a atrage atenția scade.

Deși oamenii urmăresc mai mulți influenceri decât în anul precedent, le este din ce în ce mai greu să rețină o campanie sau un brand, majoritatea având mesaje similare, fără a se distinge la nivel de poveste sau de mesaj creativ. Acest lucru afecteaza și alți indicatori din purchase funnel, precum: stimularea curiozițătii, luarea în considerare (a brandului) și intenția de cumpărare.

Prin urmare, este esențial să existe o strategie în spatele campaniilor de influencer marketing, un mesaj care să aiba în spate niște valori și o consecvență la nivel de comunicare. Nu este suficient ca brandurile doar să bifeze componenta de influencer marketing, ci este mai important cum fac selecția influencerilor și modul creativ în care decid să comunice.

Capacitatea influencerilor de a loializa consumatorii a crescut notabil.

Deși poate părea o concluzie care contrazice afirmația de mai sus, realitatea ne arată că acele campanii de brand, realizate de influenceri, care au un mesaj bine articulat, o componentă creativă frumos exploatată și o selecție a creatorilor de conținut bine făcută, sunt cele care transformă brandurile în love brands și loializează consumatorii.

Rolul influencerului în percepția utilizatorilor de internet.

Utilizatorii de internet din mediul urban continuă să declare că rolul unui influencer este acela de a inspira, de a promova un stil de viață sănătos și de a educa. O particularitate a acestui an o reprezintă interesul consumatorilor pentru informațiile din categoria indexată ca fiind travel.

Factorii care determină o campanie de succes

În 2024, campaniile cu cele mai bune rezultate pe întregul purchase funnel sunt cele care au la bază un mix de influenceri complementar, care au un concept creativ unitar și decodat într-un limbaj firesc pentru comunitate și natural pentru cel care îl emite, o poveste relevantă sau care prezintă un produs sau un beneficiu într-o manieră nouă, utilă.

Rezultatele studiului InfluenceMe 2024 au fost prezentate în premieră în cadrul Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce în fiecare an valoare industriei de comunicare.

Anul acesta, în premieră, conferința a fost urmată de Gala Romanian Influencer Awards, realizată de Cristian Manafu în colaborare cu Starcom România și a avut ca scop să premieze eforturile industriei și ale creatorilor de conținut, aducând în lumina reflectoarelor oamenii care chiar și-au pus amprenta în dezvoltarea industriei de comunicare.

Au existat și 5 premii speciale acordate de Starcom oamenilor care poate nu au comunități online de zeci de mii de persoane, dar care prin activitatea zilnică, prin pasiune și dăruire, influențează cu adevărat comunitățile și aduc un real impact socio-cultural.

Influence Me 2024

Mai multe detalii despre studiu găsiți aici

Metodologie 

Studiul a fost realizat de agenția de media Starcom, prin metodologia online Ad Impact, pe un eșantion de 1600 persoane, de sex feminin și masculin, cu vârsta peste 18 ani, utilizatori de internet, din mediul urban, în perioada august – septembrie 2024.

Despre HumaGraphExperience

HumaGraphExperience este o serie de infografice lunare, bazate pe studii cantitative, care analizează caracteristicile unor grupuri țintă, în raport cu anumite categorii de produse (dulciuri, bere sau consumul de produse de lux), la o anumită ocazie (Paște, Crăciun, Black Friday) sau un nou fenomen de comunicare (de exemplu, marketing influencer, adoptarea tehnologiei).

Despre Starcom

Agenția Starcom este parte din cea mai mare rețea de media din lume, Starcom Worldwide. Înființată în 2000, Starcom este prima agenție de media din România premiată la Cannes, dar și alte festivaluri, precum Eurobest, Ad’Or, Golden Drum, Effie și Webstock. Cu o experință de aproape două decenii în industria românească de comunicare, Starcom pune la dispoziția clienților săi specializări diverse, precum Consumer Understanding, Inovație, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale.

De doisprezece ani, InfluenceMe powered by Starcom este primul și singurul studiu al industriei de comunicare din România, care documentează evoluția influencer marketing-ului dintr-o perspectivă holistică. Bazat pe o metodologie complexă, studiul reunește atât perspectiva cantitativă asupra fenomenului, cât și rafinarea calitativă a observațiilor cu potențial de insight.

InfluenceMe 2024 marchează acel moment din an în care evaluăm campaniile de influence mai departe de indicatorii cantitativi (view-uri, like-uri, share-uri etc.) și observăm în ce măsură acest canal de comunicare impactează percepțiile și deciziile consumatorilor. Totodată, este un studiu amplu care arată ce înseamnă comunicarea de brand făcută prin influenceri și ce produce atât la nivelul rezultatelor de marketing, dar și din perspectivă socială.

Din ianuarie 2024 și până în septembrie 2024 au fost înregistrate peste 65.000 de postări plătite, realizate de creatorii de conținut pentru branduri. Rezultatele iau în calcul piața de influence auditată, adică principalii investitori și jucături din industria de comunicare. Pe lângă aceștia, la nivel micro, există o multitudine de activități de influence, realizate de creatori de conținut cu comunități mici sau care nu au trecut testul timpului, reputatației sau rigorile jucătorilor din “prima linie”.

În această dinamică, este foarte dificil pentru branduri să mai fie vizibile prin campaniile pe care le inițiază, fără a avea o strategie solidă în spate și fără a avea alături un partener care să înțeleagă atât partea ce ține de arhitectura unui brand, cât și cea care ține de comunicarea prin influenceri.

 ‘Influența’, extrasă ca esență din conceptul de ‚influencer marketing’ este, fără ezitare, cea mai volatilă și duală componentă a mixului de marketing. Pentru unele persoane înseamnă impact la nivelul indicatorilor de brand, pentru altele înseamnă conversii (de orice fel), pentru anumite audiențe înseamnă credibilitate, pentru altele însemnă ROI. Unii vorbesc despre viralizare, alții despre ‘conexiuni meaningful’. Lista este extrem de lungă și de cele mai multe ori incongruentă cu definiția influencerului și a influencer marketing-ului.

Ce este însă îngrijorător? Faptul că în această continuă devenire a „influencing-ului” – în care influencer marketing-ul a ajuns componenta nelipsită a campaniilor de comunicare, iar bugetele alocate sfidează, de multe ori, orice raționament, am ajuns să trivializăm esența și să îi alterăm funcția formativă și uneori chiar nobilă. Iar asta se întâmplă în lipsa unui sistem de referință și a unei ancorări conceptuale unitare, pentru că odată intrați în mirajul Social Media, avem de-a face cu un sfârșit al competenței: oricine poate face orice, inclusiv campanii cu influenceri și oricine se poate declara expert; și chiar să fie crezut. (Andreea Lupu – Strategy & Innovation Director, Starcom România)

Conform studiului InfluenceMe 2024, campaniile de influence au crescut exponențial, atât la nivel de bugete investite, cât și ca număr al campaniilor implementate.

Cu toate acestea, tot mai puține campanii trec testul memorabilității și tot mai puține campanii reușesc să spună o poveste credibilă consumatorului.

În linii mari, cifrele studiului trasează niște direcții care pot ghida orice marketer interesat de piața de influence din România , însă este importantă o înțelegere granulară a contextelor campaniilor analizate, a rezultatelor și a observațiilor cu potențial de insight.

„În trecut, simpla includere a unui influencer într-o campanie de marketing era adesea suficientă pentru a atrage atenția dorită. În prezent, însă, este esențial să se abordeze procesul cu o strategie mult mai detaliată, este necesar să găsești influencerul care se potrivește cel mai bine cu brandul și categoria din care acesta face parte, să creezi un concept creativ adaptat obiectivelor stabilite”, a declarat Mirela Enache, Media Research Specialist, Starcom România.  

Metodologia complexă de la baza studiului InfluenceMe oferă posibilitatea generării unor rapoarte dedicate în funcție de brand, industrie sau obiectiv de comunicare.

La nivel macro, principalele concluzii ale studiului sunt următoarele:

Numărul campaniilor realizate de influenceri crește exponențial, dar capacitatea lor de a atrage atenția scade.

Deși oamenii urmăresc mai mulți influenceri decât în anul precedent, le este din ce în ce mai greu să rețină o campanie sau un brand, majoritatea având mesaje similare, fără a se distinge la nivel de poveste sau de mesaj creativ. Acest lucru afecteaza și alți indicatori din purchase funnel, precum: stimularea curiozițătii, luarea în considerare (a brandului) și intenția de cumpărare.

Prin urmare, este esențial să existe o strategie în spatele campaniilor de influencer marketing, un mesaj care să aiba în spate niște valori și o consecvență la nivel de comunicare. Nu este suficient ca brandurile doar să bifeze componenta de influencer marketing, ci este mai important cum fac selecția influencerilor și modul creativ în care decid să comunice.

Capacitatea influencerilor de a loializa consumatorii a crescut notabil.

Deși poate părea o concluzie care contrazice afirmația de mai sus, realitatea ne arată că acele campanii de brand, realizate de influenceri, care au un mesaj bine articulat, o componentă creativă frumos exploatată și o selecție a creatorilor de conținut bine făcută, sunt cele care transformă brandurile în love brands și loializează consumatorii.

Rolul influencerului în percepția utilizatorilor de internet.

Utilizatorii de internet din mediul urban continuă să declare că rolul unui influencer este acela de a inspira, de a promova un stil de viață sănătos și de a educa. O particularitate a acestui an o reprezintă interesul consumatorilor pentru informațiile din categoria indexată ca fiind travel.

Factorii care determină o campanie de succes

În 2024, campaniile cu cele mai bune rezultate pe întregul purchase funnel sunt cele care au la bază un mix de influenceri complementar, care au un concept creativ unitar și decodat într-un limbaj firesc pentru comunitate și natural pentru cel care îl emite, o poveste relevantă sau care prezintă un produs sau un beneficiu într-o manieră nouă, utilă.

Rezultatele studiului InfluenceMe 2024 au fost prezentate în premieră în cadrul Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce în fiecare an valoare industriei de comunicare.

Anul acesta, în premieră, conferința a fost urmată de Gala Romanian Influencer Awards, realizată de Cristian Manafu în colaborare cu Starcom România și a avut ca scop să premieze eforturile industriei și ale creatorilor de conținut, aducând în lumina reflectoarelor oamenii care chiar și-au pus amprenta în dezvoltarea industriei de comunicare.

Au existat și 5 premii speciale acordate de Starcom oamenilor care poate nu au comunități online de zeci de mii de persoane, dar care prin activitatea zilnică, prin pasiune și dăruire, influențează cu adevărat comunitățile și aduc un real impact socio-cultural.

Mai multe detalii despre studiu găsiți aici

Metodologie 

Studiul a fost realizat de agenția de media Starcom, prin metodologia online Ad Impact, pe un eșantion de 1600 persoane, de sex feminin și masculin, cu vârsta peste 18 ani, utilizatori de internet, din mediul urban, în perioada august – septembrie 2024.

Despre HumaGraphExperience

HumaGraphExperience este o serie de infografice lunare, bazate pe studii cantitative, care analizează caracteristicile unor grupuri țintă, în raport cu anumite categorii de produse (dulciuri, bere sau consumul de produse de lux), la o anumită ocazie (Paște, Crăciun, Black Friday) sau un nou fenomen de comunicare (de exemplu, marketing influencer, adoptarea tehnologiei).

Despre Starcom

Agenția Starcom este parte din cea mai mare rețea de media din lume, Starcom Worldwide. Înființată în 2000, Starcom este prima agenție de media din România premiată la Cannes, dar și alte festivaluri, precum Eurobest, Ad’Or, Golden Drum, Effie și Webstock. Cu o experință de aproape două decenii în industria românească de comunicare, Starcom pune la dispoziția clienților săi specializări diverse, precum Consumer Understanding, Inovație, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale.

De doisprezece ani, InfluenceMe powered by Starcom este primul și singurul studiu al industriei de comunicare din România, care documentează evoluția influencer marketing-ului dintr-o perspectivă holistică. Bazat pe o metodologie complexă, studiul reunește atât perspectiva cantitativă asupra fenomenului, cât și rafinarea calitativă a observațiilor cu potențial de insight.

InfluenceMe 2024 marchează acel moment din an în care evaluăm campaniile de influence mai departe de indicatorii cantitativi (view-uri, like-uri, share-uri etc.) și observăm în ce măsură acest canal de comunicare impactează percepțiile și deciziile consumatorilor. Totodată, este un studiu amplu care arată ce înseamnă comunicarea de brand făcută prin influenceri și ce produce atât la nivelul rezultatelor de marketing, dar și din perspectivă socială.

Din ianuarie 2024 și până în septembrie 2024 au fost înregistrate peste 65.000 de postări plătite, realizate de creatorii de conținut pentru branduri. Rezultatele iau în calcul piața de influence auditată, adică principalii investitori și jucături din industria de comunicare. Pe lângă aceștia, la nivel micro, există o multitudine de activități de influence, realizate de creatori de conținut cu comunități mici sau care nu au trecut testul timpului, reputatației sau rigorile jucătorilor din “prima linie”.

În această dinamică, este foarte dificil pentru branduri să mai fie vizibile prin campaniile pe care le inițiază, fără a avea o strategie solidă în spate și fără a avea alături un partener care să înțeleagă atât partea ce ține de arhitectura unui brand, cât și cea care ține de comunicarea prin influenceri.

 ‘Influența’, extrasă ca esență din conceptul de ‚influencer marketing’ este, fără ezitare, cea mai volatilă și duală componentă a mixului de marketing. Pentru unele persoane înseamnă impact la nivelul indicatorilor de brand, pentru altele înseamnă conversii (de orice fel), pentru anumite audiențe înseamnă credibilitate, pentru altele însemnă ROI. Unii vorbesc despre viralizare, alții despre ‘conexiuni meaningful’. Lista este extrem de lungă și de cele mai multe ori incongruentă cu definiția influencerului și a influencer marketing-ului.

Ce este însă îngrijorător? Faptul că în această continuă devenire a „influencing-ului” – în care influencer marketing-ul a ajuns componenta nelipsită a campaniilor de comunicare, iar bugetele alocate sfidează, de multe ori, orice raționament, am ajuns să trivializăm esența și să îi alterăm funcția formativă și uneori chiar nobilă. Iar asta se întâmplă în lipsa unui sistem de referință și a unei ancorări conceptuale unitare, pentru că odată intrați în mirajul Social Media, avem de-a face cu un sfârșit al competenței: oricine poate face orice, inclusiv campanii cu influenceri și oricine se poate declara expert; și chiar să fie crezut. (Andreea Lupu – Strategy & Innovation Director, Starcom România)

Conform studiului InfluenceMe 2024, campaniile de influence au crescut exponențial, atât la nivel de bugete investite, cât și ca număr al campaniilor implementate.

Cu toate acestea, tot mai puține campanii trec testul memorabilității și tot mai puține campanii reușesc să spună o poveste credibilă consumatorului.

În linii mari, cifrele studiului trasează niște direcții care pot ghida orice marketer interesat de piața de influence din România , însă este importantă o înțelegere granulară a contextelor campaniilor analizate, a rezultatelor și a observațiilor cu potențial de insight.

„În trecut, simpla includere a unui influencer într-o campanie de marketing era adesea suficientă pentru a atrage atenția dorită. În prezent, însă, este esențial să se abordeze procesul cu o strategie mult mai detaliată, este necesar să găsești influencerul care se potrivește cel mai bine cu brandul și categoria din care acesta face parte, să creezi un concept creativ adaptat obiectivelor stabilite”, a declarat Mirela Enache, Media Research Specialist, Starcom România.  

Metodologia complexă de la baza studiului InfluenceMe oferă posibilitatea generării unor rapoarte dedicate în funcție de brand, industrie sau obiectiv de comunicare.

La nivel macro, principalele concluzii ale studiului sunt următoarele:

Numărul campaniilor realizate de influenceri crește exponențial, dar capacitatea lor de a atrage atenția scade.

Deși oamenii urmăresc mai mulți influenceri decât în anul precedent, le este din ce în ce mai greu să rețină o campanie sau un brand, majoritatea având mesaje similare, fără a se distinge la nivel de poveste sau de mesaj creativ. Acest lucru afecteaza și alți indicatori din purchase funnel, precum: stimularea curiozițătii, luarea în considerare (a brandului) și intenția de cumpărare.

Prin urmare, este esențial să existe o strategie în spatele campaniilor de influencer marketing, un mesaj care să aiba în spate niște valori și o consecvență la nivel de comunicare. Nu este suficient ca brandurile doar să bifeze componenta de influencer marketing, ci este mai important cum fac selecția influencerilor și modul creativ în care decid să comunice.

Capacitatea influencerilor de a loializa consumatorii a crescut notabil.

Deși poate părea o concluzie care contrazice afirmația de mai sus, realitatea ne arată că acele campanii de brand, realizate de influenceri, care au un mesaj bine articulat, o componentă creativă frumos exploatată și o selecție a creatorilor de conținut bine făcută, sunt cele care transformă brandurile în love brands și loializează consumatorii.

Rolul influencerului în percepția utilizatorilor de internet.

Utilizatorii de internet din mediul urban continuă să declare că rolul unui influencer este acela de a inspira, de a promova un stil de viață sănătos și de a educa. O particularitate a acestui an o reprezintă interesul consumatorilor pentru informațiile din categoria indexată ca fiind travel.

Factorii care determină o campanie de succes

În 2024, campaniile cu cele mai bune rezultate pe întregul purchase funnel sunt cele care au la bază un mix de influenceri complementar, care au un concept creativ unitar și decodat într-un limbaj firesc pentru comunitate și natural pentru cel care îl emite, o poveste relevantă sau care prezintă un produs sau un beneficiu într-o manieră nouă, utilă.

Rezultatele studiului InfluenceMe 2024 au fost prezentate în premieră în cadrul Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce în fiecare an valoare industriei de comunicare.

Anul acesta, în premieră, conferința a fost urmată de Gala Romanian Influencer Awards, realizată de Cristian Manafu în colaborare cu Starcom România și a avut ca scop să premieze eforturile industriei și ale creatorilor de conținut, aducând în lumina reflectoarelor oamenii care chiar și-au pus amprenta în dezvoltarea industriei de comunicare.

Au existat și 5 premii speciale acordate de Starcom oamenilor care poate nu au comunități online de zeci de mii de persoane, dar care prin activitatea zilnică, prin pasiune și dăruire, influențează cu adevărat comunitățile și aduc un real impact socio-cultural.

Mai multe detalii despre studiu găsiți aici

Metodologie 

Studiul a fost realizat de agenția de media Starcom, prin metodologia online Ad Impact, pe un eșantion de 1600 persoane, de sex feminin și masculin, cu vârsta peste 18 ani, utilizatori de internet, din mediul urban, în perioada august – septembrie 2024.

Despre HumaGraphExperience

HumaGraphExperience este o serie de infografice lunare, bazate pe studii cantitative, care analizează caracteristicile unor grupuri țintă, în raport cu anumite categorii de produse (dulciuri, bere sau consumul de produse de lux), la o anumită ocazie (Paște, Crăciun, Black Friday) sau un nou fenomen de comunicare (de exemplu, marketing influencer, adoptarea tehnologiei).

Despre Starcom

Agenția Starcom este parte din cea mai mare rețea de media din lume, Starcom Worldwide. Înființată în 2000, Starcom este prima agenție de media din România premiată la Cannes, dar și alte festivaluri, precum Eurobest, Ad’Or, Golden Drum, Effie și Webstock. Cu o experință de aproape două decenii în industria românească de comunicare, Starcom pune la dispoziția clienților săi specializări diverse, precum Consumer Understanding, Inovație, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale.

Click pentru a adăuga un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


2150930040
Ghiduri de performanță pentru adolescențiAcum o săptămână

Când mintea devine terenul tău de joc – despre manifestare și puterea intenției

mentalul sportiv
Ghiduri de performanță pentru adolescențiAcum o lună

Cum îți rescrii creierul când te oprești din văicăreală – lecție despre mentalul sportiv

9490
Ghiduri de performanță pentru adolescențiAcum 2 luni

Cum să gestionezi gândurile negative în sport: ghid pentru adolescenți și părinți

tplink
TechAcum 2 luni

TP-Link aduce la IFA 2025 tehnologii Wi-Fi 7 și soluții smart home pentru locuințe conectate

MOTOROLA RAZR SWAROVSKI TABLETOP
TechAcum 2 luni

Motorola aduce în România Briliant Collection, în parteneriat cu Swarovski

Denisa Cramba
TVAcum 2 luni

Vocea României revine spectaculos: sezonul 13 a debutat ca lider absolut de audiență

„Dupa ei potopul Romania te iubesc
ActualitateAcum 2 luni

400 de milioane de euro pierduți pentru prevenirea inundațiilor: noul sezon „România, te iubesc!” dezvăluie detalii alarmante

Matei Ioachimescu
ConcerteAcum 2 luni

Bucureștiul se transformă în capitala muzicii: Piața Festivalului George Enescu revine în septembrie 2025

FOTO 2 Vodafone x UEFA
SportAcum 2 luni

Vodafone devine partener oficial UEFA pentru fotbalul feminin și masculin

Joanna Lumleys Danube RO 1
TVAcum 2 luni

BBC Studios și Digi România reînnoiesc parteneriatul pentru documentare și seriale de top

Anamaria Prodan in show ul La bine si la Roast
TVAcum 2 luni

„La bine și la Roast” debutează cu Anamaria Prodan în centrul glumelor acide

CTS official picture
ActualitateAcum 2 luni

Consumer Tech Show 2025 transformă Bucureștiul în capitala tehnologiei smart și entertainmentului digital

Google Ads Safety Report 2024
TechAcum 2 luni

Google primește o nouă amendă record de 2,95 miliarde euro din partea UE

Galaxy Z Fold 6
TechAcum 2 luni

Samsung anunță programul de actualizare pentru One UI 8 și Android 16 pentru mai multe dispozitive Galaxy

ferrari monza
SportAcum 2 luni

Monza devine scena Ferrari: design istoric și primul Grand Prix pentru Hamilton în roșu

Facebook

Avertizari meteo

  • Tipul mesajului : Atentionare nowcasting

    COD : GALBEN Ziua/luna/anul : 14-11-2025 Ora : 0 Nr. mesajului : 1 Intre orele : 00:40 si 06:00 In zona : Zona joasă a județului Neamţ , respectiv zona localităților: Piatra-Neamț, Roman, Târgu Neamț, Săbăoani, Roznov, Borlești, Vânători-Neamț, Tămășeni, Piatra Șoimului, Răucești, Cordun, Horia, Doljești, Săvinești, Dumbrava Roșie, Gherăești, Zănești, Podoleni, Grumăzești, Bodești, Rediu, Trifești, Petricani, Ion Creangă, Girov, Sagna, Români, Crăcăoani, Icușești, Botești, Agapia, Bălțătești, Țibucani, Bârgăuani, Cândești, Mărgineni, Urecheni, Timișești, Brusturi, Bahna, Secuieni, Păstrăveni, Ștefan cel Mare, Costișa, Oniceni, Valea Ursului, Dulcești, Bozieni, Moldoveni, Ghindăoani, Războieni, Dragomirești, Stănița, Dochia, Tupilați, Făurei, Gâdinți, Ruginoasa, Negrești, Boghicea, Văleni, Pâncești, Dobreni, Drăgănești, Bira, Poienari; Se vor semnala : Local ceață care determină vizibilitate redusă sub 200 m și izolat sub 50 m.

  • Tipul mesajului : Atentionare nowcasting

    COD : GALBEN Ziua/luna/anul : 14-11-2025 Ora : 0 Nr. mesajului : 2 Intre orele : 00:10 si 06:00 In zona : Zona joasă a județului Bacău , respectiv zona localităților: Bacău, Onești, Buhuși, Sascut, Balcani, Poduri, Răcăciuni, Helegiu, Mărgineni, Blăgești, Pârjol, Cleja, Mănăstirea Cașin, Berești-Tazlău, Faraoani, Gârleni, Podu Turcului, Luizi-Călugăra, Căiuți, Răchitoasa, Livezi, Târgu Trotuș, Corbasca, Bârsănești, Nicolae Bălcescu, Pârgărești, Stănișești, Măgirești, Buhoci, Filipești, Horgești, Sănduleni, Letea Veche, Orbeni, Ștefan cel Mare, Glăvănești, Motoșeni, Pâncești, Urechești, Solonț, Parincea, Valea Seacă, Cașin, Săucești, Măgura, Racova, Ungureni, Gioseni, Plopana, Parava, Dealu Morii, Hemeiuș, Scorțeni, Găiceana, Coțofănești, Huruiești, Gura Văii, Negri, Tătărăști, Traian, Buciumi, Strugari, Lipova, Ardeoani, Prăjești, Filipeni, Tamași, Vultureni, Odobești, Colonești, Berești-Bistrița, Dămienești, Roșiori, Secuieni, Oncești, Izvoru Berheciului, Itești, Bogdănești, Sărata;Județul Galaţi ;Zona joasă a județului Vrancea , respectiv zona localităților: Focșani, Adjud, Mărășești, Panciu, Vulturu, Odobești, Vidra, Păunești, Gugești, Homocea, Suraia, Măicănești, Dumitrești, Vânători, Sihlea, Țifești, Tătăranu, Bolotești, Cotești, Ruginești, Garoafa, Slobozia Bradului, Vizantea-Livezi, Jariștea, Movilița, Străoane, Ciorăști, Câmpuri, Dumbrăveni, Nereju, Pufești, Mera, Tulnici, Milcovul, Răcoasa, Gologanu, Vârteșcoiu, Fitionești, Popești, Vrâncioaia, Soveja, Golești, Gura Caliței, Poiana Cristei, Ploscuțeni, Tâmboești, Cârligele, Câmpineanca, Reghiu, Urechești, Răstoaca, Nistorești, Chiojdeni, Tănăsoaia, Paltin, Slobozia Ciorăști, Biliești, Paulești, Vintileasca, Andreiașu de Jos, Negrilești, Bălești, Corbița, Broșteni, Năruja, Bordești, Boghești, Jitia, Valea Sării, Nănești, Bârsești, Spulber, Obrejița;Județul Vaslui ; Se vor semnala : Local ceață care determină vizibilitate redusă sub 200 m și izolat sub 50 m.

  • Tipul mesajului : Atentionare nowcasting

    COD : GALBEN Ziua/luna/anul : 14-11-2025 Ora : 0 Nr. mesajului : 7 Intre orele : 00:00 si 06:00 In zona : Zona joasă a județului Argeş , respectiv zona localităților: Pitești, Câmpulung, Curtea de Argeș, Mioveni, Costești, Ștefănești, Călinești, Topoloveni, Bascov, Poiana Lacului, Buzoești, Băiculești, Leordeni, Bârla, Pietroșani, Albeștii de Argeș, Mihăești, Corbeni, Coșești, Bogați, Lerești, Stâlpeni, Slobozia, Schitu Golești, Corbi, Stoenești, Vedea, Bradu, Valea Mare Pravăț, Mușătești, Bălilești, Ungheni, Mălureni, Țițești, Mărăcineni, Stolnici, Merișani, Poienarii de Muscel, Moșoaia, Lunca Corbului, Priboieni, Suseni, Albota, Budeasa, Dârmănești, Căteasca, Rătești, Micești, Tigveni, Godeni, Recea, Rociu, Berevoești, Aninoasa, Șuici, Domnești, Arefu, Căldăraru, Cetățeni, Cocu, Miroși, Valea Danului, Uda, Negrași, Vlădești, Bughea de Jos, Hârsești, Mozăceni, Popești, Izvoru, Vulturești, Bughea de Sus, Ciofrângeni, Băbana, Valea Iașului, Oarja, Ștefan cel Mare, Davidești, Cepari, Cuca, Cotmeana, Boteni, Brăduleț, Sălătrucu, Morărești, Săpata, Beleți-Negrești, Drăganu, Teiu, Mioarele, Hârtiești, Dobrești, Nucșoara, Cicănești, Albeștii de Muscel, Ciomăgești, Râca, Boțești, Poienarii de Argeș;Județul Giurgiu ;Zona joasă a județului Dâmboviţa , respectiv zona localităților: Târgoviște, Moreni, Găești, Pucioasa, Titu, I. L. Caragiale, Potlogi, Cornești, Fieni, Corbii Mari, Dragomirești, Răzvad, Băleni, Gura Ocniței, Dragodana, Răcari, Bucșani, Crevedia, Voinești, Petrești, Văcărești, Cojasca, Lungulețu, Aninoasa, Mătăsaru, Tătărani, Gura Șuții, Bezdead, Ciocănești, Comișani, Odobești, Valea Lungă, Tărtășești, Buciumeni, Dărmănești, Vulcana-Pandele, Ludești, Doicești, Finta, Braniștea, Runcu, Uliești, Mogoșani, Conțești, Vișina, Niculești, Glodeni, Nucet, Ocnița, Mănești, Brănești, Brezoaele, Sălcioara, Poiana, Dobra, Șelaru, Iedera, Ulmi, Cobia, Produlești, Costeștii din Vale, Crângurile, Pietroșița, Hulubești, Raciu, Cândești, Morteni, Văleni-Dâmbovița, Vulcana-Băi, Malu cu Flori, Lucieni, Vlădeni, Perșinari, Pietrari, Valea Mare, Vișinești, Bărbulețu, Gura Foii, Butimanu, Răscăeți, Slobozia Moară, Șotânga, Moțăieni, Pucheni, Vârfuri, Râu Alb, Cornățelu, Bilciurești;Județul Teleorman ; Se vor semnala : Local ceață ce determină vizibilitate redusă sub 200 m și izolat sub 50 m.

  • Tipul mesajului : Atentionare nowcasting

    COD : GALBEN Ziua/luna/anul : 14-11-2025 Ora : 0 Nr. mesajului : 6 Intre orele : 00:00 si 06:00 In zona : Zona depresionară a județului Covasna , respectiv zona localităților: Sfântu Gheorghe, Târgu Secuiesc, Covasna, Baraolt, Zagon, Zăbala, Ozun, Sânzieni, Ghelința, Brăduț, Bățani, Cernat, Brețcu, Turia, Ojdula, Catalina, Boroșneu Mare, Bodoc, Ghidfalău, Belin, Dobârlău, Reci, Lemnia, Valea Crișului, Vârghiș, Ilieni, Poian, Aita Mare, Chichiș, Brateș, Mereni, Malnaș, Moacșa, Arcuș, Valea Mare, Estelnic, Dalnic;Județul Covasna: Întorsura Buzăului, Sita Buzăului, Barcani;Zona depresionară a județului Harghita , respectiv zona localităților: Miercurea Ciuc, Toplița, Gheorgheni, Ditrău, Sândominic, Remetea, Joseni, Suseni, Ciumani, Ciucsângeorgiu, Sărmaș, Frumoasa, Lăzarea, Sânsimion, Cârța, Siculeni, Mihăileni, Tomești, Gălăuțaș, Ciceu, Sânmartin, Sâncrăieni, Dănești, Subcetate, Mădăraș, Tușnad, Sântimbru, Voșlăbeni, Cozmeni, Leliceni, Păuleni-Ciuc, Racu; Se vor semnala : Ceață ce determină vizibilitate redusă, local sub 200 m și izolat sub 50 m.

  • Tipul mesajului : Atentionare nowcasting

    COD : GALBEN Ziua/luna/anul : 14-11-2025 Ora : 0 Nr. mesajului : 5 Intre orele : 00:00 si 06:00 In zona : Zona joasă a județului Gorj , respectiv zona localităților: Târgu Jiu, Motru, Rovinari, Bumbești-Jiu, Târgu Cărbunești, Turceni, Tismana, Bâlteni, Mătăsari, Bălești, Plopșoru, Novaci, Runcu, Crasna, Țânțăreni, Țicleni, Padeș, Drăguțești, Scoarța, Turburea, Aninoasa, Baia de Fier, Peștișani, Crușet, Fărcășești, Negomir, Slivilești, Bengești-Ciocadia, Vladimir, Dănești, Bustuchin, Roșia de Amaradia, Borăscu, Prigoria, Urdari, Văgiulești, Bolboși, Stoina, Logrești, Polovragi, Stejari, Dănciulești, Albeni, Stănești, Bumbești-Pițic, Brănești, Săulești, Drăgotești, Cătunele, Licurici, Căpreni, Telești, Ionești, Berlești, Bălănești, Mușetești, Jupânești, Godinești, Turcinești, Câlnic, Schela, Alimpești, Săcelu, Lelești, Glogova, Hurezani, Bărbătești, Samarinești, Ciuperceni, Arcani;Județul Olt ;Județul Dolj ;Zona joasă a județului Vâlcea , respectiv zona localităților: Râmnicu Vâlcea, Drăgășani, Călimănești, Băbeni, Horezu, Bălcești, Mihăești, Berbești, Frâncești, Prundeni, Budești, Fârtățești, Vaideeni, Stoilești, Alunu, Ionești, Tomșani, Șușani, Galicea, Stoenești, Cernișoara, Costești, Bărbătești, Orlești, Nicolae Bălcescu, Lungești, Slătioara, Ștefănești, Ocnele Mari, Olanu, Pietrari, Roșiile, Păusești-Măglași, Valea Mare, Mateești, Bujoreni, Popești, Păușești, Zătreni, Tetoiu, Oteșani, Berislăvești, Stroești, Grădiștea, Băile Govora, Copăceni, Glăvile, Dănicei, Băile Olănești, Bunești, Muereasca, Golești, Sutești, Șirineasa, Laloșu, Livezi, Scundu, Dăești, Sinești, Lădești, Ghioroiu, Lăpușata, Măciuca, Roești, Drăgoești, Sălătrucel, Pesceana, Vlădești, Diculești, Crețeni, Măldărești, Mădulari, Gușoeni, Făurești, Voicești, Stănești, Lăcusteni, Milcoiu, Runcu, Mitrofani, Amărăști;Zona joasă a județului Mehedinţi , respectiv zona localităților: Drobeta-Turnu Severin, Strehaia, Șimian, Vânju Mare, Gogoșu, Corcova, Baia de Aramă, Jiana, Pătulele, Bala, Cujmir, Breznița-Ocol, Bălăcița, Tâmna, Salcia, Devesel, Izvoru Bârzii, Oprișor, Butoiești, Gârla Mare, Șișești, Gruia, Punghina, Malovăț, Bâcleș, Prunișor, Dârvari, Broșteni, Ponoarele, Hinova, Burila Mare, Florești, Căzănești, Isverna, Vânători, Vlădaia, Pădina, Obârșia de Câmp, Livezile, Braniștea, Dumbrava, Grozești, Voloiac, Pristol, Vânjuleț, Husnicioara, Breznița-Motru, Vrata, Poroina Mare, Greci, Ilovăț, Balta, Stângăceaua, Rogova, Ilovița, Șovarna, Corlățel, Podeni, Bâlvănești, Cireșu, Godeanu; Se vor semnala : Local ceață ce determină vizibilitate redusă sub 200 m și izolat sub 50 m.

  • Tipul mesajului : Atentionare nowcasting

    COD : GALBEN Ziua/luna/anul : 14-11-2025 Ora : 0 Nr. mesajului : 4 Intre orele : 00:00 si 06:00 In zona : Zona joasă a județului Arad , respectiv zona localităților: Arad, Pecica, Sântana, Lipova, Ineu, Chișineu-Criș, Nădlac, Curtici, Șiria, Vladimirescu, Pâncota, Sebiș, Vinga, Târnova, Macea, Secusigiu, Șicula, Gurahonț, Zimandu Nou, Zăbrani, Ghioroc, Șimand, Apateu, Bocsig, Șagu, Semlac, Buteni, Săvârșin, Sintea Mare, Beliu, Mișca, Craiva, Seleuș, Almaș, Fântânele, Cermei, Bârzava, Șepreuș, Livada, Felnac, Zărand, Șeitin, Iratoșu, Covăsinț, Șofronea, Tauț, Conop, Grăniceri, Păuliș, Socodor, Vărădia de Mureș, Zădăreni, Birchiș, Bârsa, Peregu Mare, Olari, Archiș, Dieci, Pilu, Dorobanți, Pleșcuța, Dezna, Zerind, Hășmaș, Brazii, Ususău, Cărand, Moneasa, Bata, Șilindia, Frumușeni, Ignești, Șiștarovăț;Zona joasă a județului Bihor , respectiv zona localităților: Oradea, Salonta, Marghita, Beiuș, Săcueni, Aleșd, Valea lui Mihai, Ștei, Popești, Sânmartin, Tileagd, Tinca, Diosig, Dobrești, Oșorhei, Batăr, Bratca, Buntești, Suplacu de Barcău, Brusturi, Vadu Crișului, Ciumeghiu, Borod, Nojorid, Tăuteu, Ceica, Șimian, Sălard, Șuncuiuș, Aștileu, Curtuișeni, Holod, Pomezeu, Pietroasa, Finiș, Balc, Biharia, Sântandrei, Chișlaz, Ineu, Lunca, Derna, Sârbi, Drăgănești, Avram Iancu, Cociuba Mare, Abram, Rieni, Hidișelu de Sus, Șoimi, Remetea, Vașcău, Sălacea, Lugașu de Jos, Borș, Țețchea, Aușeu, Tulca, Olcea, Girișu de Criș, Câmpani, Măgești, Roșiori, Curățele, Lăzăreni, Tarcea, Bulz, Abrămuț, Budureasa, Uileacu de Beiuș, Drăgești, Copăcel, Răbăgani, Cherechiu, Nucet, Husasău de Tinca, Cefa, Tărcaia, Ciuhoi, Cetariu, Căbești, Căpâlna, Sănnicolau Romăn, Lazuri de Beiuș, Buduslău, Toboliu, Mădăraș, Tămășeu, Săcădat, Pocola, Sâmbăta, Paleu, Gepiu, Spinuș, Boianu Mare, Viișoara, Mădăras;Zona joasă a județului Timiş , respectiv zona localităților: Timișoara, Lugoj, Sânnicolau Mare, Jimbolia, Recaș, Buziaș, Făget, Deta, Gătaia, Variaș, Săcălaz, Ciacova, Giarmata, Dudeștii Vechi, Lenauheim, Ghiroda, Peciu Nou, Cărpiniș, Sânandrei, Comloșu Mare, Periam, Satchinez, Orțișoara, Cenad, Giroc, Moșnița Nouă, Sânmihaiu Român, Teremia Mare, Coșteiu, Jebel, Nădrag, Liebling, Lovrin, Jamu Mare, Biled, Racovița, Sânpetru Mare, Gavojdia, Denta, Topolovățu Mare, Cenei, Belinț, Sacoșu Turcesc, Darova, Banloc, Pișchia, Tomnatic, Bethausen, Victor Vlad Delamarina, Tomești, Giulvăz, Dumbrava, Tormac, Uivar, Șandra, Boldur, Șag, Moravița, Margina, Saravale, Traian Vuia, Dumbrăvița, Voiteg, Becicherecu Mic, Iecea Mare, Mașloc, Dudeștii Noi, Fârdea, Gottlob, Ghilad, Birda, Chevereșu Mare, Pesac, Remetea Mare, Balinț, Checea, Criciova, Mănăștiur, Bârna, Livezile, Foeni, Otelec, Fibiș, Știuca, Beba Veche, Pădureni, Nițchidorf, Curtea, Parța, Ohaba Lungă, Bucovăț, Ghizela, Valcani, Giera, Pietroasa, Brestovăț, Bogda, Bara, Secaș; Se vor semnala : Local ceață ce determină vizibilitate redusă sub 200 m și izolat sub 50 m.

  • Tipul mesajului : Atentionare nowcasting

    COD : GALBEN Ziua/luna/anul : 14-11-2025 Ora : 0 Nr. mesajului : 3 Intre orele : 00:00 si 06:00 In zona : Județul Constanta ;Județul Tulcea ; Se vor semnala : Local ceață ce determină vizibilitate redusă sub 200 m și izolat sub 50 m.