Business

Cum să devii business mentor – program de formare al profesorilor de antreprenori

Pinterest LinkedIn Tumblr

Cristian Onețiu și Remus Bălan vor începe primul program care formează mentori și care pune bazele unei comunități de business adaptate noului context economic în România: Business Mentors.

Creat și certificat de Cristian Onețiu și implementat de Remus Bălan, programul inovativ Business Mentors își propune formarea unei noi generații de mentori, dintre antreprenorii care au acumulat deja experiență în afaceri, crearea unei comunități cu valori și repere comune actuale, sprijinirea activă a ecosistemului antreprenorial din România în noul context economic și remodelarea mediului de afaceri.

Ce informații vor acumula business mentorii și ce pot preda mai departe?

VÂNZĂRI 5X – masterclass aplicat despre creșterea exponențială a afacerii, acționând asupra celor 5 piloni de creștere: brand, promovare, vânzare, servisare, fidelizare.

BVC (BUGET DE VENITURI SI CHELTUIELI) – masterclass necesar pentru claritate și stabilitate financiară în business și axat pe învățarea construirii corecte a unui buget de venituri și cheltuieli.

ECHIPA fantastică – al treilea masterclass aplicat îi învață pe antreprenori cum să construiască o echipă formată din angajați loiali, responsabili și eficienți, o echipă care acționează autonom, cu efect direct si imediat în dezvoltarea afacerii.

DE LA ȘEF LA LIDER – masterclassul care îi învață pe antreprenori care este diferența majoră între șef și lider, îi ajută să conștientizeze poziția în care se situează în prezent și care sunt secretele unui leadership aplicat la stilul personal, pentru dezvoltarea afacerii.

Cum pot folosi noii mentori de business informațiile și unde vor putea să predea?

Informațiile obținute sunt structurate în trei tipuri de servicii de livrare, gândite în funcție de nevoile viitorilor clienți. Respectiv „Cursuri open” – sesiuni organizate pentru o serie de cursanți din diverse companii sau antreprenori aflați la început de drum, „Programe pentru companii” – destinate unei companii, aplicate pe nevoile și obiectivele sale specifice și implementate împreună cu echipa de management din organizație și „Servicii suport implementare”, mai precis de susținerepentru aplicarea practică a elementelor predate, direct în cadrul companiilor.

Write A Comment