Stați în legătură cu noi

Tech

Facebook intenționează să schimbe numele companiei

Facebook plănuiește să schimbe numele companiei pentru a evidenția accentul pus pe construirea metaversului.

Mark Zuckerberg intenționează să abordeze acest subiect în cadrul conferinței anuale Connect din 28 octombrie, însă numele ar putea să fie făcut public chiar mai devreme, din dorința de atrage atenția asupra faptului că Facebook ar trebui să fie cunoscută și pentru altceva în afară de rețelele sociale.

Această schimbare în branding-ul companiei ar poziționa probabil astfel Facebook ca unul dintre multele produse unei companii-mamă, alături de Instagram, WhatsApp, Oculus și altele. Purtătorul de cuvânt Facebook nu a dorit să comenteze știrea.

Facebook nu este primul gigant tehnologic care și-ar schimba numele. În 2015, Google a devenit Alphabet, în parte pentru a semnaliza că nu mai este doar un motor de căutare, ci un conglomerat de companii în domeniul tehnologiei. Snapchat a fost redenumit Snap Inc. în 2016, în același an în care a lansat prima sa pereche de ochelari, Spectacles.

Se spune că noua denumire a companiei Facebook nu este cunoscută nici măcar printre cei mai buni directori ai săi, însă există speculații referitoare la un posibil nume legat de Horizon, numele platformei VR pe care compania a dezvoltat-o ​​în ultimii ani.

Advertisement

Un alt candidat potrivit pentru numele companiei este Meta, mai ales pentru că Facebook deține domeniul Meta.com, dar și pentru legătura cu metaversul.

Recent, Facebook a anunțat că șeful AR și VR, Andrew Bosworth, va fi promovat în funcția de director tehnologic, iar acum câteva zile, compania a comunicat că intenționează să aducă 10.000 de angajați noi din Europa care să lucreze la metavers.

Zuckerberg însuși sublinia acum câteva luni că viitorul companiei ar depăși cu mult proiectul actual de a construi rețele sociale conectate, anunțand un set interconectat de experiențe VR cunoscut sub numele de metavers.

Termenul metavers a apărut în Snow Crash, romanul SF al lui Neal Stephenson din 1992, și se referă la o convergență a realității fizice, augmentate și virtuale într-un spațiu online comun.

Advertisement
Advertisement style="display:block; text-align:center;" data-ad-layout="in-article" data-ad-format="fluid" data-ad-client="ca-pub-9287560635866333" data-ad-slot="1736055903">
Click pentru a adăuga un comentariu

Trebuie să fiți conectat pentru a posta un comentariu Login

Lasă un răspuns

Advertisement

Facebook

Trending

Copyright © 2021 TheExpert.ro