Stați în legătură cu noi

Life

Festivalul Brazilor de Crăciun a obținut peste 764.000 de euro pentru copiii vulnerabili

  • Bradul creat de Omid Gannadi și Inside Academy a fost adjudecat contra sumei de 110.000 de euro
  • 82.000 de euro au fost oferiți pentru bradul semnat de Ștefania Mircea și echipa de copii de la Salvați Copiii România
  • Ministrul Sănătății, prof. univ. dr. Alexandru Rafila, a vorbit despre modelul de bune practici al Salvați Copiii

Cei 26 de brazi licitați în seara de gală a Festivalului Brazilor de Crăciun au obținut fonduri totale în valoare de 764.000 de euro, demonstrând că solidaritatea socială este una dintre soluțiile cele mai eficiente, în fața crizei. Cel mai râvnit brad a ajuns la 110.000 de euro. Cea de-a 21-a ediție a beneficiat de un parteneriat de prestigiu: Muzeul Național de Artă al României, unde brazii unicat au fost expuși și licitați în seara de Gală, într-o cursă a generozității care a doborât recordurile. Gazdele serii au fost Andreea Raicu și Mihai Morar, care au reușit să mobilizeze donații record și să transforme seara într-un spectacol al binelui. 

Seara de Gală a beneficiat de prezența susținătorilor de cursă lungă ai Organizației Salvați Copiii România, printre care prof. univ. dr. Alexandru Rafila, ministrul Sănătății, și doctorul Mihai Craiu, care au vorbit despre modelul de practici sociale și responsabilitate al Salvați Copiii.

“Felicit organizația Salvați Copiii, am avut un parteneriat îndelungat, este organizația care demonstrează cel mai bine responsabilitate și profesionalism și încă ceva, unic: preia atribuțiile instituțiilor, le transformă în modele de bune practici și reușește să aducă astfel sănătate copiilor din România. Să sperăm că este un început pentru țara noastră și aceste modele de bune practici să fie preluate și asumate de autorități”, a spus, pe scenă, prof. univ. dr. Alexandru Rafila.

Doctorul Mihai Craiu a vorbit despre importanța ca spitalele de pediatrie să fie dotate, așa cum s-a întâmplat cu Institutul Național pentru Sănătatea Mamei și a Copilului „Alessandrescu-Rusescu” București, renovat cu sprijinul Salvați Copiii România: “Este prietenos, cu desene pe pereți, cu  opere de artă ale unor tineri artiști, care probabil anul viitor vor fi incluși în acest Festival al Brazilor.”

BRAZII SOLIDARITĂȚII

Advertisement
  • 110.000 de euro este cea mai mare sumă oferită, de Kaufland România, pentru bradul ”Implicare”, construit în jurul unei povești de viață care i-a impresionat pe Omid Ghannadi și pe cei de la Inside Academy. 

”110.000 de euro, nici nu îmi vine să cred, mai ales că, probabil pentru prima dată nu este creația mea, eu sunt un mesager din partea comunității Inside Academy. Am vrut să înțeleagă oamenii că totul este despre implicare, evenimentul acesta simbolizează implicarea, faptul că fiecare dintre noi poate să schimbe viitorul unui copil vulnerabil și, respectiv, viitorul țării”, a declarat, emoționat, Omid Ghannadi. 

  • Bradul creat de Ștefania Mircea și Salvați Copiii a fost licitat contra sumei de 82.000 de euro, prin efortul comun al Lidl România, Catena, Romanian Business Consult, Andreea Raicu și Mihai Morar. 
  • Doi dintre cei cei mai râvniți brazi de Crăciun, au fost ”Oameni schimbă-lume. O biografie a speranței”, creat de Iulia Totoianu, cu sprijinul Libris.ro și adjudecat de Lidl România cu suma de 50.000 de euro și bradul UNTOLD -”Luna Magic Tree”, adjudecat de Kaufland România contra sumei de 50.000 de euro.
  • Viața roz văzută prin ochii copiilor”, brăduțul semnat de Simona & Gabriel Gherasim –  Gallantique Boutique, a fost achiziționat de PEPCO România contra sumei de 41.000 de euro, în timp ce lucrarea Snow Goat a pictorului Gheorghe Fikl a fost adjudecată de Fildas cu suma de 40.000 de euro. 
  • Bradul ”Speranță”, semnat de Doina Levintza, a fost adjudecat de Catena cu 35.000 de euro, iar BCR a adjudecat ”Bradul Cinetic”, semnat de Laura Hîncu, contra sumei de 20.000 de euro.  
  • Bradul creat de Ada Tache & Karim Rashid, cu sprijinul EDENT ESTET, a fost adjudecat de BCR, contra sumei de 25.000 euro
  • Bradul lui Dhaniel Nora & Sephora a fost achiziționat cu 20.000 de euro, de  Kaufland.

Advertisement style="display:block; text-align:center;" data-ad-layout="in-article" data-ad-format="fluid" data-ad-client="ca-pub-9287560635866333" data-ad-slot="1736055903">
Click pentru a adăuga un comentariu

Trebuie să fiți conectat pentru a posta un comentariu Login

Lasă un răspuns

Advertisement

Facebook

Trending

Copyright © 2021 TheExpert.ro