Stați în legătură cu noi

Business

Fintech-ul Revo Technologies, care a adus soluția financiară Mokka în România, devine partener GoMag

Compania fintech Revo Technologies care a introdus serviciul Mokka „Cumperi acum, plătești mai târziu” în România, la începutul acestui an, anunță încheierea unui parteneriat cu GoMag, cea mai apreciată platformă e-commerce din țară, care susține activitatea online a mai mult de 2.250 de magazine. 

Parteneriatul cu GoMag va permite tuturor comercianților online de pe platformă să introducă serviciul Mokka în magazinele lor fără să fie nevoie de costuri adiționale. Experiența altor comercianți care au folosit serviciul „Cumperi acum, plătești mai târziu” demonstrează că utilizarea acestuia duce la o creștere a traficului, reduce rata celor care renunță la coșul de cumpărături și sporește valoarea medie a tranzacțiilor efectuate. 

Parteneriatul Revo Technologies cu GoMag are obiective clare: „În primul an de colaborare ne dorim să semnăm peste 500 de parteneriate cu retaileri care operează pe platforma GoMag și să oferim serviciul Mokka unui număr cât mai mare de clienți online din România”, spune Alexandru Balaci, CEO Revo Tehnologies România

„Poate cea mai vocală obiecție în calea cumpărăturilor este legată de investiția financiară. Așa că, pentru magazinele online care vând cu GoMag, oferim o nouă oportunitate de a veni în întâmpinarea obiecțiilor la cumpărare, printr-o metodă de plată alternativă și la îndemână. Integrarea Mokka în platformă este disponibilă pentru toți comercianții din portofoliul nostru, indiferent de abonamentul ales. Tot ce rămâne de făcut este să o folosească și să își anunțe clienții despre această opțiune”, spune Cosmin Dărăban, CEO GoMag.

Advertisement

Revo Technologies este prima companie fintech care introduce serviciul Buy Now, Pay Later („Cumperi acum, plătești mai târziu”) în România și operează în acest moment cu comercianți precum MobExpert, Lensa, Noriel, CCC și mulți alții. 

Sistemul Buy Now, Pay Later cunoaște o creștere rapidă în toată lumea. Acest serviciu este popular în special în rândul Generației Z și Millennials, pentru că permite clienților să achiziționeze bunuri acum și să plătească pentru ele prin rate simple, convenabile. Revo este cel mai important jucător BNPL, care operează pe multiple piețe din Europa Centrală și de Est, cu mai mult de 9 milioane de clienți înregistrați și prezent în peste 7.500 de magazine. 

Cercetări recente de piață comandate de Revo Technologies și realizate de Agenția de cercetare iSense Solutions confirmă faptul că 46% dintre clienții chestionați cunosc serviciul „Cumperi acum, plătești mai târziu” și un procent similar este interesat să folosească o astfel de soluție de finanțare la comercianții favoriți. Datele furnizate de acest sondaj evidențiază că 55% dintre clienți au intenție de achiziție prin obținerea unei finanțări, iar viteza de aprobare este importantă pentru 41% și foarte importantă pentru 45% dintre ei. Metodele cele mai rapide de plată a ratelor, prin utilizarea telefonului sau computerului sunt preferate de 43%, respectiv 33% dintre clienții care au participat la sondajul efectuat de iSense Solutions pentru Revo Technologies. 

Advertisement
Advertisement style="display:block; text-align:center;" data-ad-layout="in-article" data-ad-format="fluid" data-ad-client="ca-pub-9287560635866333" data-ad-slot="1736055903">
Click pentru a adăuga un comentariu

Trebuie să fiți conectat pentru a posta un comentariu Login

Lasă un răspuns

Business

Platforma LinkedIn va fi închisă în China

Microsoft a anunțat că va scoate LinkedIn de pe piața chineză la sfârșitul acestui an, datorită extinderii cenzurii autorităților chineze pe internet.

Gigantul american a achiziționat LinkedIn în 2016 pentru suma de 26 de miliarde de dolari, iar China este a treia piață a companiei, conform informațiilor publicate de site-ul Statista. Aceasta era ultima platformă americană care funcționa în China, după ce Twitter și Facebook au fost blocate acum mai bine de zece ani, iar Google a anunțat ăn 2010 închiderea operațiunilor.

Fiind în poziția în care trebuie să găsească cea mai bună soluție pentru a echilibra cerințele autoritare ale guvernului chinez și propriile sale obiective de afaceri, Microsoft a spus că va închide LinkedIn din cauza „unui mediu de operare mult mai dificil și a unor cerințe de conformitate mai mari în China”.

Compania va lansa tot spre sfârșitul anului un site de căutare a unui loc de muncă în China care nu va avea funcțiile de socializare ale platformei LinkedIn.

Advertisement
Continuă să citești

Business

Grupul media CME se alătură Consorțiului BAFTA albert

CME Media Group (CME) a anunțat astăzi că este primul producător de conținut TV și VOD, din Europa Centrală și de Est, care se alătură albert, autoritatea care reglementează sustenabilitatea mediului în audiovizual și film, în calitate de membru internațional. CME se alătură altor companii cunoscute, precum Fremantle, ITV și Sky, recunoscând astfel că dorința sa de a fi cel mai bun producător de conținut, din Europa Centrală și de Est, nu trebuie să aibă un impact negativ asupra mediului. 

“Fiind pe primul loc în clasamentul producătorilor de conținut TV și VOD, din Europa Centrală și de Est, suntem conștienți de capacitatea noastră de a inspira publicul și de a promova un comportament sustenabil. Susținem principiile albert și intenționăm să implementăm un set de măsuri în CME, care ne va permite să reducem și să măsurăm corect impactul carbonului. Conținutul nostru de top trebuie să aibă o amprentă pozitivă asupra mediului”, a declarat Didier Stoessel, CEO CME Republica Cehă, România, Slovacia, Slovenia. 

Suntem extrem de încântați de faptul că CME s-a alăturat ca membru internațional. Suntem conștienți de rolul pe care-l joacă CME în țările din Europa Centrală și de Est, și suntem convinși că sunt un adevărat lider în industria în care activează. Sperăm ca măsurile luate de CME să fie o sursă de inspirație pentru alte organizații locale și ca acestea să implementeze măsuri în favoarea protejării mediului atât în fața camerelor de filmat cât și în spatele acestora”, a declarant Roser Canela-Mas, manager international albert

TV Nova, unul dintre cele cinci posturi de televiziune din portofoliul CME a început deja să implementeze principiile promovate de albert în activitățile sale zilnice. A contribuit la publicarea primului manual despre Green Filming în Republica Cehă și încearcă să promoveze un comportament sustenabil atât pe set, dar și prin mesajele transmise. Pot fi menționate episoade din MasterChef care ne arată principiile de eliminare ale deșeurilor în procesarea alimentelor, evitând astfel, pe cât posibil, prezentarea sticlelor de plastic în emisiune și prin introducerea unui moment reprezentativ în una dintre emisiunile sale de top, în care niște copii participă la cursuri despre ecologie pentru a învăța care este impactul acțiunilor lor asupra mediului. 

Advertisement

Grupul PPF, proprietarul CME, are obiective similare în ceea ce privește protejarea mediului și sprijină implicarea CME în albert. Încă de la achiziția CME, cu un an în urmă, acesta continuă să fie implicat în proiectele sale sociale, de mediu și guvernanță corporativă, și va sprijini în viitor astfel de parteneriate.

Continuă să citești

Business

Ești creator, inventator sau antreprenor? Înscrie-te în noul sezon Imperiul leilor!

Tinerii antreprenori care vor să-și vadă visul cu ochii sunt așteptați în Imperiul Leilor. Creatori, inventatori sau antreprenori, tineri pasionați și cu viziune, pot ajunge să negocieze finanțarea vieții lor în cel de-al treilea sezon al show-ului. Înscrierile sunt deschise pe site-ul imperiulleilor.protv.ro. 

Cei mai de succes lideri de business din România vor intra în Imperiul leilor pentru a inspira și susține, din nou, idei și business-uri care au nevoie de finanțare. Au fler, experiență, răbdare și mulți bani de investit, însă doar în afacerea potrivită. Dacă ai o idee sau un business în care crezi și are nevoie de finanțare pentru a deveni realitate, vino în Imperiul Leilor. Înscrie ideea ta pe imperiulleilor.protv.ro și poți să-ți vezi visul cu ochii.  

În cel de-al doilea sezon al show-ului Imperiul Leilor, ediție cu ediție, leii au scos la lumină afaceri spectaculoase, proiecte pentru o lume mai bună, au descoperit copii geniali, tineri care au oferit adevărate lecții de viață și care ne-au demonstrat că lumea se schimbă într-un ritm amețitor, că orice este posibil dacă poți să visezi, să crezi în tine și în lumea de azi. Peste 100 de antreprenori au primit șansa de a-și prezenta afacerea în fața leilor, iar 54 dintre ei au reușit să-i îmblânzească și să le devină parteneri. 

Cea mai bună idee e cea cu care faci bani! Nu mai aștepta, vino cu ideea ta de business la preselecțiile Imperiul Leilor. Hai să-ți vezi visul finanțat!

Advertisement

Continuă să citești
Advertisement

Facebook

Trending

Copyright © 2021 TheExpert.ro