Our social corner

Business

General Motors suspendă publicitatea pe Twitter după ce Musk a preluat compania

general motors twitter
Distribuie

Compania General Motors a anunțat că suspendă reclamele pe Twitter după preluarea companiei de social media de către Elon Musk.

General Motors, care este concurent al companiei condusă de Musk, Tesla, a declarat pentru CNBC că „întrerupe” publicitatea pe Twitter, deoarece încearcă să determine noua direcție a gigantului tehnologic.

Compania va continua să folosească Twitter în primul rând pentru interacțiunile cu clienții, în ciuda întreruperii reclamelo, au declarat reprezentanții General Motors.

Elon Musk a achiziționat oficial Twitter, joi, după mai multe luni în care toată lumea s-a întrebat dacă miliardarul se va ține de cuvânt și va achiziționa compania.

Elon Musk este un apărător al libertății de exprimare și a semnalat că intenționează să slăbească moderarea conținutului pe Twitter. Criticii au tras un semnal de alarmă că, sub conducerea sa, dezinformarea și discursul instigator la ură pot fi permise să se răspândească mai pe scară largă pe platformă.

General Motors a anunțat de curând că intenționează să ofere servicii de stocare și gestionare a energiei clienților rezidențiali și comerciali prin noua sa unitate GM Energy, într-o mișcare care o pune într-o concurență și mai mare cu Tesla.

„Intrăm în întregul ecosistem de management al energiei”, a spus directorul executiv al GM, Travis Hester, într-un interviu. „Concurența noastră în acest spațiu pe partea producției auto este într-adevăr doar Tesla, care este o companie puternică de management al energiei”.

Advertisement
Distribuie
Advertisement
Click pentru a adăuga un comentariu

Trebuie să fiți conectat pentru a posta un comentariu Login

Lasă un răspuns

Advertisement

Facebook

Advertisement

Copyright © 2021 TheExpert.ro