Entertainment
HBO Max se întoarce: Warner Bros. recunoaște că „Max” n-a fost tocmai… maxim

Într-o mișcare care sună mai mult a „ne-am prins prea târziu”, Warner Bros. Discovery a anunțat că în vara lui 2025, serviciul său de streaming „Max” va reveni oficial la vechiul și, aparent, mult mai iubit nume: HBO Max.
Acum doi ani, gigantul media a decis că „HBO” în denumirea platformei e prea elitist, prea „pentru adulți” și nu destul de „de familie”. Așa că au scos partea cu „HBO” și au lăsat doar „Max”, cu speranța că lumea va da buzna pentru conținut mai diversificat. Din păcate pentru ei (și pentru abonați), strategia s-a dovedit a fi mai degrabă confuză decât convingătoare. Brandul a pierdut din recunoaștere, iar platforma a pierdut din avânt.
Acum, la presiunea bunului-simț (și a cifrelor), HBO Max revine pe ecrane. De ce? Pentru că, indiferent cât încerci să „îndulcești” oferta cu desene animate sau reality-uri obscure, oamenii tot intră pe platformă pentru „Succession”, „The Last of Us” sau „House of the Dragon”. Iar toate acestea miros, sună și se simt ca HBO, nu ca „Max”, care pare numele unui câine dintr-un sitcom ratat.
David Zaslav, CEO-ul Warner Bros. Discovery, a recunoscut voalat că numele HBO are greutate, prestigiu și, cel mai important, vinde. Așa că în loc să reinventeze roata, o pun înapoi pe axul corect și pornesc din nou la drum cu acel „HBO” în frunte, ca un stindard al calității.
Morală: uneori, să încerci să pari „pentru toată lumea” înseamnă să nu mai fii pentru nimeni. Mai ales când deja ai un brand care urlă „premium” de la distanță. Bine ai revenit, HBO Max.