Adidas a anunțat parteneriatul încheiat recent de companie cu platforma Coinbase.
Potrivit unei declarații unui purtător de cuvânt Adidas, compania este foarte concentrată pe metavers. „Metaversul este în prezent una dintre cele mai interesante dezvoltări din digital, ceea ce o face o platformă interesantă pentru Adidas”, a explicat purtătorul de cuvânt al companiei.
Informațiile au început să curgă pe Twitter în urmă cu o săptămână, când Sandbox a postat un clip cu proprietăți imobiliare Adidas în propriul metavers.
Parteneriatul Adidas – Coinbase a fost confirmat de cele două părți tot pe Twitter:
Nike, un alt gigant în domeniul încălțămintei și îmbrăcămintei sport, se pregătește să pășească în metaversul și în lumea tehnologiei NFT.
Nike ia în considerare o serie de mărci comerciale foarte cunoscute pe care le deține, cum ar fi sloganul „Just Do It ”, logo-ul SNKRS, Air Jordan „Jumpman” și logo-ul Nike, care pot fi valorificate ca „bunuri virtuale descărcabile.