Our social corner

Tech

Nou parteneriat Google-McDonald’s pentru lansarea unui chatbot

mcdonalds
Distribuie

Cu 40% din vânzările companiei provenind din canale digitale, gigantul fast-food își consolidează infrastructura tehnologică.

McDonald’s și Google au anunțat un parteneriat pentru dezvoltarea unui nou chatbot numit Ask Pickles. Chatbot-ul va fi alimentat de Google AI și va fi folosit pentru a oferi asistență clienților McDonald’s și va fi disponibil pe aplicația și pe site-ul web al companiei.

Chatbot-ul va putea răspunde la o gamă largă de întrebări despre programul și meniul restaurantului, promoțiile și ofertele curente sau modalitățile de plasare a comenzilor.

În plus, Ask Pickles va putea oferi recomandări de mâncare și băuturi bazate pe preferințele utilizatorului. Chatbot-ul va putea învăța de la interacțiunile cu utilizatorii și va deveni mai precis în timp.

Parteneriatul Google – McDonald’s promite să aducă o nouă dimensiune de eficiență și să crească experiența consumatorilor companiei de fast food. Google va oferi tehnologie AI generativă pentru a ajuta McDonald ‘s să răspundă mai rapid la întrebările clienților și pentru a asigura o experiență mai bună de cumpărare.

Introducerea acestei tehnologii poate avea implicații majore pentru industria horeca. Google poate utiliza datele generale ale consumatorilor pentru a le oferi recomandări personalizate de cumpărare, în timp ce McDonald’s poate folosi aceste date pentru a optimiza meniurile și oferta.

Deși nu există o data precisă pentru lansarea chatbotului, Google a anunțat că ar putea să se întâmple în cursul anului 2024.

Advertisement
Distribuie
Advertisement
Click pentru a adăuga un comentariu

Trebuie să fiți conectat pentru a posta un comentariu Login

Lasă un răspuns

Advertisement

Facebook

Advertisement

Copyright © 2021 TheExpert.ro