Stați în legătură cu noi

Business

S-a lansat HartaEdu, platforma-voce a școlilor din România

Pe 6 octombrie, la o zi distanţă de Ziua Mondială a Educației, Narada a dat startul unui proiect unic în România, HartaEdu, platformă susţinută de partenerii strategici Mastercard şi BRD Groupe Société Générale ce oferă profesorilor și tuturor persoanelor interesate posibilitatea să semnaleze situațiile de urgență din sistemul de învățământ, indiferent de natura lor, urmând ca acestea să se încerce a fi rezolvate prin implicarea mediului de business.


18.000 de unități școlare ale sistemului public de educație primesc prin intermediul HartaEdu.ro un instrument de semnalare a necesităților pe care le au, după cum o demonstrează cele peste 120 de alerte prezente deja pe platformă în ziua lansării. Pentru prima dată în România, problemele sistemului de învățământ sunt mapate transparent și accesibil pe o hartă a urgențelor și astfel se realizează un prim pas către soluționare, prin identificarea surselor de finanțare. Narada va mobiliza mii de agenți economici care își doresc să investească în educație, obiectivul general al organizației fiind acela ca pe
parcursul anului şcolar 2021-2022, un număr de până la 100.000 de elevi să beneficieze de condiții mai bune de învățare.

Cum funcționează HartaEdu.ro

Prin accesarea HartaEdu.ro, orice persoană poate înregistra o alertă de educație precum: un elev care nu are tabletă, o sală de clasă cu mobilier vechi, o școală nerenovată sau fără internet etc. După ce este verificată  de Narada, urgența apare imediat pe hartă și ulterior este sesizată către Inspectoratul Școlar Judeţean sub jurisdicția căruia se află unitatea de învăţământ respectivă. Totodată, necesitatea semnalată pe HartaEdu este transmisă și agenților economici, pe o rază de 60 de km, obiectivul fiind acela de a fi rezolvată de comunitatea locală. IMM-urile, firmele mari sau persoane din societatea civilă care doresc să ajute pot contacta direct solicitanții.

Advertisement

Prin intermediul HartaEdu, fiecare dintre aceștia poate deveni eroul unei școli sau cel care schimbă în bine destinul unui copil dintr-o comunitate vulnerabilă. După soluționarea urgențelor, acestea vor apărea în continuare pe hartă, sub eticheta „alerte rezolvate”, alături de numele companiilor care s-au implicat. Un element important este că profesorii și cei care introduc alerte pot beneficia de ajutor din partea Narada. 

Advertisement style="display:block; text-align:center;" data-ad-layout="in-article" data-ad-format="fluid" data-ad-client="ca-pub-9287560635866333" data-ad-slot="1736055903">
Click pentru a adăuga un comentariu

Trebuie să fiți conectat pentru a posta un comentariu Login

Lasă un răspuns

Business

Platforma LinkedIn va fi închisă în China

Microsoft a anunțat că va scoate LinkedIn de pe piața chineză la sfârșitul acestui an, datorită extinderii cenzurii autorităților chineze pe internet.

Gigantul american a achiziționat LinkedIn în 2016 pentru suma de 26 de miliarde de dolari, iar China este a treia piață a companiei, conform informațiilor publicate de site-ul Statista. Aceasta era ultima platformă americană care funcționa în China, după ce Twitter și Facebook au fost blocate acum mai bine de zece ani, iar Google a anunțat ăn 2010 închiderea operațiunilor.

Fiind în poziția în care trebuie să găsească cea mai bună soluție pentru a echilibra cerințele autoritare ale guvernului chinez și propriile sale obiective de afaceri, Microsoft a spus că va închide LinkedIn din cauza „unui mediu de operare mult mai dificil și a unor cerințe de conformitate mai mari în China”.

Compania va lansa tot spre sfârșitul anului un site de căutare a unui loc de muncă în China care nu va avea funcțiile de socializare ale platformei LinkedIn.

Advertisement
Continuă să citești

Business

Grupul media CME se alătură Consorțiului BAFTA albert

CME Media Group (CME) a anunțat astăzi că este primul producător de conținut TV și VOD, din Europa Centrală și de Est, care se alătură albert, autoritatea care reglementează sustenabilitatea mediului în audiovizual și film, în calitate de membru internațional. CME se alătură altor companii cunoscute, precum Fremantle, ITV și Sky, recunoscând astfel că dorința sa de a fi cel mai bun producător de conținut, din Europa Centrală și de Est, nu trebuie să aibă un impact negativ asupra mediului. 

“Fiind pe primul loc în clasamentul producătorilor de conținut TV și VOD, din Europa Centrală și de Est, suntem conștienți de capacitatea noastră de a inspira publicul și de a promova un comportament sustenabil. Susținem principiile albert și intenționăm să implementăm un set de măsuri în CME, care ne va permite să reducem și să măsurăm corect impactul carbonului. Conținutul nostru de top trebuie să aibă o amprentă pozitivă asupra mediului”, a declarat Didier Stoessel, CEO CME Republica Cehă, România, Slovacia, Slovenia. 

Suntem extrem de încântați de faptul că CME s-a alăturat ca membru internațional. Suntem conștienți de rolul pe care-l joacă CME în țările din Europa Centrală și de Est, și suntem convinși că sunt un adevărat lider în industria în care activează. Sperăm ca măsurile luate de CME să fie o sursă de inspirație pentru alte organizații locale și ca acestea să implementeze măsuri în favoarea protejării mediului atât în fața camerelor de filmat cât și în spatele acestora”, a declarant Roser Canela-Mas, manager international albert

TV Nova, unul dintre cele cinci posturi de televiziune din portofoliul CME a început deja să implementeze principiile promovate de albert în activitățile sale zilnice. A contribuit la publicarea primului manual despre Green Filming în Republica Cehă și încearcă să promoveze un comportament sustenabil atât pe set, dar și prin mesajele transmise. Pot fi menționate episoade din MasterChef care ne arată principiile de eliminare ale deșeurilor în procesarea alimentelor, evitând astfel, pe cât posibil, prezentarea sticlelor de plastic în emisiune și prin introducerea unui moment reprezentativ în una dintre emisiunile sale de top, în care niște copii participă la cursuri despre ecologie pentru a învăța care este impactul acțiunilor lor asupra mediului. 

Advertisement

Grupul PPF, proprietarul CME, are obiective similare în ceea ce privește protejarea mediului și sprijină implicarea CME în albert. Încă de la achiziția CME, cu un an în urmă, acesta continuă să fie implicat în proiectele sale sociale, de mediu și guvernanță corporativă, și va sprijini în viitor astfel de parteneriate.

Continuă să citești

Business

Ești creator, inventator sau antreprenor? Înscrie-te în noul sezon Imperiul leilor!

Tinerii antreprenori care vor să-și vadă visul cu ochii sunt așteptați în Imperiul Leilor. Creatori, inventatori sau antreprenori, tineri pasionați și cu viziune, pot ajunge să negocieze finanțarea vieții lor în cel de-al treilea sezon al show-ului. Înscrierile sunt deschise pe site-ul imperiulleilor.protv.ro. 

Cei mai de succes lideri de business din România vor intra în Imperiul leilor pentru a inspira și susține, din nou, idei și business-uri care au nevoie de finanțare. Au fler, experiență, răbdare și mulți bani de investit, însă doar în afacerea potrivită. Dacă ai o idee sau un business în care crezi și are nevoie de finanțare pentru a deveni realitate, vino în Imperiul Leilor. Înscrie ideea ta pe imperiulleilor.protv.ro și poți să-ți vezi visul cu ochii.  

În cel de-al doilea sezon al show-ului Imperiul Leilor, ediție cu ediție, leii au scos la lumină afaceri spectaculoase, proiecte pentru o lume mai bună, au descoperit copii geniali, tineri care au oferit adevărate lecții de viață și care ne-au demonstrat că lumea se schimbă într-un ritm amețitor, că orice este posibil dacă poți să visezi, să crezi în tine și în lumea de azi. Peste 100 de antreprenori au primit șansa de a-și prezenta afacerea în fața leilor, iar 54 dintre ei au reușit să-i îmblânzească și să le devină parteneri. 

Cea mai bună idee e cea cu care faci bani! Nu mai aștepta, vino cu ideea ta de business la preselecțiile Imperiul Leilor. Hai să-ți vezi visul finanțat!

Advertisement

Continuă să citești
Advertisement

Facebook

Trending

Copyright © 2021 TheExpert.ro