Tech
Ubisoft ne promite din nou Prince of Persia Remake… în 2026

Se pare că Ubisoft are o relație specială cu calendarul – una complicată, în care promisiunile se tot reînnoiesc, dar jocurile nu mai apar. Așa că, după ani de tăcere, rework-uri, meme-uri și amintiri despre vremuri mai simple (când jocurile se lansau efectiv), remake-ul mult-așteptat „Prince of Persia: The Sands of Time” are acum o nouă dată de „finalizat în teorie”: începutul lui 2026.
Dacă ți se pare că ai mai auzit vestea asta, nu ești singur. Jocul a fost anunțat prima oară în 2020, cu grafică de PlayStation 2 și reacții de genul „așa arată în alpha, nu?”. Au urmat amânări, schimbări de studio, tăcere radio, și la un moment dat chiar și Ubisoft părea că l-a pus în raftul cu „proiecte uitate lângă Beyond Good & Evil 2”.
Acum, ne promite din nou: da, vine, e real, și va apărea undeva în primele luni din 2026. Ce înseamnă asta în termeni Ubisoft? Că s-ar putea să-l vedem într-o formă jucabilă între lansarea GTA VI și pensionarea ta. Până atunci, poți rejuca varianta originală pe emulator, dacă ai suficientă nostalgie și toleranță la poligoane pătrate.
Până apare, ne-am putea întreba: de ce durează atât un remake pentru un joc care era deja bun? Răspunsul e simplu: pentru că Ubisoft. Pentru că planificare. Și poate pentru că nimeni nu vrea să fie trending pe X cu hashtagul #ThisIsNotMyPrince încă o dată.
Dar hai să fim optimiști: poate până în 2026 primesc și AI-ul prințului mai mult de 2 replici și niște expresii faciale care nu par scoase dintr-un demo Unreal Engine din 2007. Poate…
Până atunci: ține-ți nisipul în clepsidră, Prințul vine. La anul. Sau în următorul. Sau când o să avem din nou butoane fizice pe mouse.